Ich suche nach einem Skript, das das Gameplay etwas realistischer macht. Wenn Sie einen Anruf erhalten, müssen Sie die Adresse, Daten, Art der Mission usw. eingeben und erst dann erscheint die Mission auf der Karte.
Beiträge von Matt998
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Der Threadersteller hatte das schonmal angefragt:
More detailed mission description
Und einen ersten Ansatz hat dann JuMaHo mit "EmergencyCall" geliefert:
Wobei das schon zwei sehr unterschiedliche Dinge snd, eine etwas ausführlichere Beschreibung des Einsatzes (eher so, wie es Hilfskräfte vor Ort fürs Protokoll machen würden), oder eben diese "Notruf-Simulation", auf der jetzt auch das andere Spiel basiert
I forgot myself that I wrote the previous thread.
However, from what I checked, none of the previous solutions have been completed.
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I don't know why the Community-Team does not like english script questions but ok ?
It is possible and I like the idea.
Where would you like to see the additional texts? Only in the mission window or also on main window in the missions list?
How about adding this as a Feature in LSS-Manager V.4? I got some ideas on how to implement this.
Und nun fürs Comm-Team noch der deutsche Teil:
Find ich cool die Idee. Fraglich ist nur, wo die Texte am besten hin sollen. Als Feature im LSSM könnte ich mir das recht gut vorstellen
The text could already appear in the mission window as "additional information"
Adding this as a script to LSS-Manager V.4 is a nice idea, but in the Polish version of LSS still some 0.01% works
So it would be nice to have this as an in-person script and addition to the LSS
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I was also thinking about something like "Telephone calls"
Or a quiz for additional emergency learning
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Hallo, ich habe eine ganz interessante Skript-Idee, aber ich kenne Javascript selbst nicht.
Wäre jemand in der Lage, ein Skript zu erstellen, das eine zusätzliche Missionsbeschreibung generiert, die zufällig generiert wird.
Für die Mission "Autofeuer" wäre es beispielsweise möglich, verschiedene Beschreibungen zu schreiben ...
1. Ein Autobrand am Straßenrand, 2. Ein Autobrand auf dem Parkplatz, 3. Ein verlassener Autobrand. etc.
Beschreibungen können manuell im Skript für jede "Missions-ID" hinzugefügt werden
Ich hoffe, ich habe es ganz gut beschrieben, ich spiele auf der polnischen Version von "Operatorratunkowy.pl"
Ich bräuchte nur eine "Skizze" Beschreibungen für diverse Missionen in PL schreibe ich gerne.
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Hi, will there be an English version, or the option to "Translate" the content?
And will it be possible to log in to the game in another country?
https://www.operatorratunkowy.pl/
https://www.dyspetcher101-game.com/
E.t.c
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how about adding a "custom text" field to LSSM Missionhelper?
It would be a great idea, but so far LSS v4 hardly works on the Polish version, probably due to translation problems.
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ok, where exactly do you need the help? Show what you already have.
I really have nothing.
I have no experience in writing a script, I gave an idea for a "sketch" and I hope that someone will manage to write it so that you can edit it, add your "descriptions" for different missions.
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hey, I have an idea that on the right side (under or above the mission helper) a more detailed random description of the fire appears.
For example, having a "car fire" in the window would display one of several texts:
- An abandoned car is on fire
- Car fire after the accident
- car fire while driving (with and without people inside.)
The script would read missions on an "ID" basis and assign random text to them.
I will adapt the mission descriptions myself, I just need a "started script"
If anyone could do this, for the Polish version of the game, I would be very grateful.
Regards and have a nice day